Nice To Meet You All !

Hellow!
This is my first time write here, start a new experience in this virtual world. Jadi maklum ya kalau blog ini masih sederhana sekali:) Sebenernya karena ingin punya kesibukan sih buat ngisi waktu, karena setelah menikah saya belum punya kegiatan lagi selain menunggu suami pulang kerja, hihi.

I'm Fenti Rahmawati. I'm 20 years old, and (believe me) saya sudah menikah :)
"Haaahh udah nikah???" hehe, saya sudah terbiasa dengan pertanyaan seperti ini. Maybe for next article saya mau cerita deh kenapa saya memutuskan menikah muda:)

me :)
Suamiku bernama Faisal. He works at one of the leading music magazine in Indonesia, RollingStone Indonesia as finance controller. And....here is he!
coverboy instinct :p
More than just a husband, he's a friend, guardian angel, also a teacher for me. Teacher of life. Feel so oh-I'm-the-luckiest-lotteery-winner when met him! Jodoh itu memang kejutan ya:)

Okay, maybe thats all for my first. Nice to meet you all!

0 komentar:

Post a Comment

Makasih udah mau repot-repot baca dan komentar yaaa! ♥

Popular Posts